Τόσο δύσκολο...
Κανείς ποτέ δεν είπε πως τάχα είναι εύκολο
να γυρίζεις πίσω στην αρχή
Κανείς ποτέ δε δήλωσε υπεράνω της ανάγκης
να αρνηθεί ή να δεχτεί
Ότι και να κάνω
κρύβω πάντα τον ήλιο
Ότι και να πώ
φέρνω σύννεφα στον ουρανό
Τόσο δύσκολο
Πόσο δύσκολο
Να σου πώ πως σ'αγαπώ
Να σου πώ πως νοιώθω
Τόσο μόνιμες οι τωρινές στιγμές
τόσο άδειες, τόσο ανεξέλεχτα απαράλλαχτες
με αυτές που έζησα παλιά
Τόσο άδικες, τόσο καινές
τόσο κρύες και σκοτεινές
χωρίς το φώς των αστεριών στον ουρανό του χτές
Ότι και να πώ
ότι και να κάνω
σβήνω τη φωτιά
που με τόσο κόπο φτιάχνω
Τόσο δύσκολο
Πόσο δύσκολο
Να σου πω πως σε μισώ
να σου πώ πως νοιώθω

0 Comments:
Post a Comment
<< Home